Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2

ZESPÓŁ SAMYCH SUKCESÓW

Jesienne warsztaty z gliną

Strona główna » Aktualności » Jesienne warsztaty z gliną

wielkość tekstu: A | A | A

7 listopada 2023 r. gościliśmy kolegów ???????? ze Szkoły Podstawowej nr 4 w Myszkowie-kl. VII b, VIII b oddziały specjalne. Uczniowie brali udział w zajęciach ceramicznych pt. "Jesienne warsztaty z gliną" ????.
Glina to niezwykły materiał, może mieć różne barwy – żółtą, ceglastą, brunatną, szarą. Lepienie w niej jest doskonałą zabawą, ale ma także właściwości terapeutyczne. Dzieci, które uczestniczą w warsztatach ceramicznych uczą się koncentracji, rozwijają swoją kreatywność oraz zdolności artystyczne. Praca w glinie pomaga się wyciszyć i uspokoić oraz pomaga w rozwoju małej motoryki. Zajęcia polegające na ugniataniu, wałkowaniu, formowaniu oraz zdobieniu rozwijają sprawność palców ✋????????????.
Uczniowie wykonali prace z gliny, które zostaną wysuszone i wypalone, dzięki czemu każdy uczestnik będzie mógł
odebrać swoje dzieło jako trwały i piękny przedmiot artystyczny.????
 

12

LIS

2023

96

razy

czytano

zss-zawiercie.pl

Adres

Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Zawierciu
42-400 Zawiercie
ul. Rataja 29a

KONTAKT

Mail szkoła:
sekretariat@zss-zawiercie.pl
Tel. szkoła: 32 67 215 17

Mail Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Nr 2: sekretariatppp2@zss-zawiercie.pl
Tel. Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Nr 2: 32 494 15 00

KONTAKT

ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH

I PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ NR 2

IM. MARII GRZEGORZEWSKIEJ W ZAWIERCIU

Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2

osób online: 2

Polityka prywatności Kanały RSS Mapa serwisu

SYSTEM ALP VISUAL PLUS |

WYSYŁANIE I ODBIÓR POCZTY

ZARZĄDZANIE POCZTĄ

ZARZĄDZANIE SERWISEM

STATYSTYKI ODWIEDZIN

Poleć stronę
Wypełnij formularz polecający nasz serwis WWW
Formularz zapytaniowy
Wypełnij formularz kontaktowy