Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2

ZESPÓŁ SAMYCH SUKCESÓW

Zadania na 11-15.05.2020

Strona główna » Dla uczniów » Materiały do pracy w domu » Klasa VII SP wych. Milejska B. » Informatyka VII SP » Zadania na 11-15.05.2020

wielkość tekstu: A | A | A

Dzień dobry,

W tym tygodniu mamy kontynuację lekcji "Więcej o wstawianiu obrazów i innych obiektów do tekstu".

W tym tygodniu proszę w ramach ćwiczeń w domu wykonać poniższe zadania

 

Zadanie 1

Korzystając z edytora tekstu, opisz krótko swoje wymarzone letnie wakacje. Tekst powinien składać się z trzech akapitów - każdy zawierający przynajmniej cztery wiersze. Zapisz plik pod nazwą Wakacje. Narysuj odpowiedni rysunek i wstaw go do tekstu tak, by był w nim osadzony.

 

Pliki edytora tekstu proszę o przesłanie na mojego maila tmysli[małpa]poczta.onet.pl do dnia 18.05.2020r.

Wszelkie pytania także proszę kierować na mojego maila, postaram się odpowiadać jak najkrótszym czasie (jeśli na jakiegoś maila nie odpowiedziałem to proszę o ponowne wysłanie).

 

Myśliwiec Tomasz

czytano: 175 razy

autor: zss-zawiercie.pl

data dodania: 2020-05-11 22:44:17

Adres

Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Zawierciu
42-400 Zawiercie
ul. Rataja 29a

KONTAKT

Mail szkoła:
sekretariat@zss-zawiercie.pl
Tel. szkoła: 32 67 215 17

Mail Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Nr 2: sekretariatppp2@zss-zawiercie.pl
Tel. Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Nr 2: 32 494 15 00

KONTAKT

ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH

I PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ NR 2

IM. MARII GRZEGORZEWSKIEJ W ZAWIERCIU

Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2

osób online: 5

Polityka prywatności Kanały RSS Mapa serwisu

SYSTEM ALP VISUAL PLUS |

WYSYŁANIE I ODBIÓR POCZTY

ZARZĄDZANIE POCZTĄ

ZARZĄDZANIE SERWISEM

STATYSTYKI ODWIEDZIN

Poleć stronę
Wypełnij formularz polecający nasz serwis WWW
Formularz zapytaniowy
Wypełnij formularz kontaktowy