Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2

ZESPÓŁ SAMYCH SUKCESÓW

Zadania z 4-5.05.2020

Strona główna » Dla uczniów » Materiały do pracy w domu » Klasa IV SP wych. Zaporowska A. » Matematyka IV SP » Zadania z 4-5.05.2020

wielkość tekstu: A | A | A

Zadanie 1
Proszę o przeczytanie z podręcznika  lekcji "Dodawanie ułamków dziesiętnych" oraz "Odejmowanie ułamków dziesiętnych", następnie proszę obejrzeć filmy z serwisu Youtube.com z następujących linków, do lekcji:
 
Proszę także zapoznajcie się z lekcjami na portalu Epodreczniki.pl
 
Zadanie 2
W załączniku /zdjecia/edytor/files/zeszyt-cwiczen-matematyka-z-kluczem-klasa-4.pdf znajduje się plik z ćwiczeniami, proszę pobrać plik i wykonać ćwiczenia do lekcji ze stron 129, 131. Zdjęcie wykonanych ćwiczeń/odpowiedzi proszę o przesłanie na mój mail tmysli[małpa]poczta.onet.pl do dnia 11.05.2020r. Wszelkie pytania także proszę kierować na mojego maila, postaram się odpowiadać jak najkrótszym czasie (jeśli na  jakiegoś maila nie odpowiedziałem proszę o ponowne wysłanie).
Myśliwiec Tomasz

czytano: 161 razy

autor: zss-zawiercie.pl

data dodania: 2020-05-05 00:56:42

Adres

Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Zawierciu
42-400 Zawiercie
ul. Rataja 29a

KONTAKT

Mail szkoła:
sekretariat@zss-zawiercie.pl
Tel. szkoła: 32 67 215 17

Mail Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Nr 2: sekretariatppp2@zss-zawiercie.pl
Tel. Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Nr 2: 32 494 15 00

KONTAKT

ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH

I PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ NR 2

IM. MARII GRZEGORZEWSKIEJ W ZAWIERCIU

Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2

osób online: 3

Polityka prywatności Kanały RSS Mapa serwisu

SYSTEM ALP VISUAL PLUS |

WYSYŁANIE I ODBIÓR POCZTY

ZARZĄDZANIE POCZTĄ

ZARZĄDZANIE SERWISEM

STATYSTYKI ODWIEDZIN

Poleć stronę
Wypełnij formularz polecający nasz serwis WWW
Formularz zapytaniowy
Wypełnij formularz kontaktowy