Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2

ZESPÓŁ SAMYCH SUKCESÓW

Zielona Szkoła 2017 !!!

Strona główna » Aktualności » Zielona Szkoła 2017 !!!

wielkość tekstu: A | A | A

W dniach 29.05.2017r. - 7.06.2017r. grupa uczniów naszej szkoły przebywała na przebywała na Zielonej Szkole w Gdańsku, na przepięknej Wyspie  Sobieszewskiej. Wyjazd miał ogromne walory poznawcze i wychowawcze.

Do Gdańska dotarliśmy na dwa różne sposoby:

- Jedna grupa leciała samolotem! Większość z nas po raz pierwszy w życiu :)  Niezapomniane wrażenia. To my w samolocie i przed nim (zdjęcia w galerii).

- Druga grupa przyjechała pociągiem . To nasze pierwsze kroki na ziemi gdańskiej (zdjęcia w galerii).

Rozlokowujemy się w naszym ośrodku „Melisa”. Ależ w tych drewnianych domkach „bosko” się śpi………… Nareszcie morze… Hurra!!!

Codziennie spacerowaliśmy nadmorską plażą. Zbieraliśmy przepiękne, prawdziwe bursztyny, ciekawe okazy korzeni wyrzuconych przez morze.

- Oglądaliśmy cudowne zachody słońca……… Świetnie bawiliśmy się w morzu i na lądzie.

Duże emocje wzbudził  konkurs na „Najpiękniejszą rzeźbę z piasku z elementami znalezionych okazów”. Wszystkie były super.

Wspaniałą przygodę przeżyliśmy w  wodnym parku rozrywki „Aqapark Reda”, broniliśmy wodnego zamku, walczyliśmy w zatoce piratów, pływaliśmy na  pontonach w lazurowych wodach rzeki, wskakiwaliśmy w straszną paszczę rekina i zjeżdżaliśmy wprost do basenu z rekinami (prawdziwymi, żywymi) i byliśmy w wulkanicznym jaccuzi!

- Niemniej emocji wzbudziła wycieczka do Gdańska. To my i opiekun miasta – groźny bóg morza – Neptun (zdjęcia w galerii).

Zwiedziliśmy największy i najstarszy (zbudowany  w 1444 roku) zachowany dźwig portowy w Europie – Żuraw.

Odwiedziliśmy Ośrodek Kultury Morskiej i zapoznaliśmy się z bardzo ciekawą wystawą „Łodzie ludów świata”.

A to my w Sopocie na najdłuższym molo nad Morzem Bałtyckim (511,5 m). (zdjęcia w galerii).

Nasze najciekawsze wspomnienia z wycieczek przedstawiliśmy plastycznie. Odbył się konkurs plastyczny z nagrodami.

Z okazji dnia Dziecka mieliśmy miłą niespodziankę. Nasi wychowawcy zaskoczyli nas słodkim poczęstunkiem (pyszne lody) i świetną zabawą przy muzyce.

Codziennie spacerowaliśmy po przepięknej Wyspie Sobieszowskiej zapoznając się z fauną i florą nadmorską. Zwiedziliśmy ścieżkami dydaktycznymi rezerwaty „Ptasi Raj”, „Mewia Łacha”.

To niestety już koniec naszego pobytu. Pożegnaliśmy wyspę wspólnym ogniskiem i smacznymi kiełbaskami z grilla. Podczas spotkania rozdane zostały nagrody za udział w konkursach oraz pamiątki (przewodniki, mapy, puzzle).

Do zobaczenia za rok!!!

zss-zawiercie.pl

ZIELONA SZKOŁA 2017 !!! Ilość zdjęć w galerii: 36

Adres

Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Zawierciu
42-400 Zawiercie
ul. Rataja 29a

KONTAKT

Mail szkoła:
sekretariat@zss-zawiercie.pl
Tel. szkoła: 32 67 215 17

Mail Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Nr 2: sekretariatppp2@zss-zawiercie.pl
Tel. Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Nr 2: 32 494 15 00

ZARZĄDZANIE SERWISEM

STATYSTYKI ODWIEDZIN

Poleć stronę
Wypełnij formularz polecający nasz serwis WWW